10.6.09

25 asiaa minusta: osa Santtu


1. Olen tyttökissa.

2. Olen isin tyttö. Ihmisiskä on parasta maailmassa!

3. Tykkään syödä hyvää ruokaa...


4. ... ja oikeastaan ei sen niin väliä, onko se aina niin hyvääkään - tykkään syödä.

5. Tykkäisin olla ammattitervehtijä. Olen tosi hyvä siinä!

6. Tykkään kaikista pihan naapureista. Ja niitten koirista. Ja ohikulkijoista. Ja niitten koirista. Tykkään kaikista.


7. Paitsi, en tykkää yhden naapurin kissasta, koska se on vihainen ja vaanii minua puskista.

8. En halua enää ikinä joutua metsästämään ruokaani. Metsästäminen on joskus mukavaa, mutta en ole kovin hyvä siinä.

9. Olen kaunis, mutta häpeilen joskus käpristyneitä korviani.


10. Joskus olen vähän ujo ja joskus taas tosi rohkea.

11. Tykkään kaikesta pehmeästä ja lämpöisestä. Sylit on kivoja. Paleleminen on kamalaa.

12. Huolehdin muista ja olen aika äidillinen.

13. Rakastan riehumista. Kaikkein parasta on se, kun saan riehua ihan itse kenenkään häiritsemättä.

14. Olen maailman paras hieroja! Hieron omia ihmisiäni säännöllisesti. Olen hyvä löytämään selän kipupisteet ja hoitamaan ne kuntoon.


15. Minulla on vahvat tassut.

16. Rakastan kaikenlaisia vauvoja - - niin kissojen kuin ihmistenkin.

17. Kiipeilypuissa pitäisi olla selkeät merkinnät siitä, mikä taso kuuluu millekin kissalle. Inhoan sitä, kun tasolleni hypitään juuri, kun yritän keskittyä johonkin.

18. Dewey Readmore Books on idolini! Vähänkö olisi hienoa olla kirjastokissa! (Ainakin, jos siis ihmisiskä asuisi kirjastossa...)


19. Minulla on nauru herkässä - erityisesti riehuessa meinaan usein tikahtua nauruun.

20. Tällaisten listojen kirjoittaminen on vaikeaa. Osittain ehkä siksi, että on olemassa asioita, joita en halua muistella.

21. Haluaisin tutustua alueemme kahteen oravaperheeseen. Ne tuntuvat kivoilta, mutta ne pelkäävät minua, koska ne eivät tiedä, että en ole kiinnostunut metsästyksestä.


22. Vaatimattomuus kaunistaa.

23. Olen kuvauksellinen, mutta hämmennyn, kun minua kuvataan.

24. En ymmärrä, miksi mun ihmiset menee suihkuun. Se pelottaa minua enkä uskalla jättää niitä sinne yksikseen vaan jään vahtimaan niitä. Toisaalta en osaisi auttaa, jos jotain sattuisi. En osaa muuta kuin huutaa niille, että äkkiä pois sieltä suihkusta! Mitä tuollaisessa tilanteessa oikein pitäisi tehdä?!

25. "Pääasia, että on söpö!"


1 kommentti:

Viivi kirjoitti...

Santtu - samaa mieltä tuosta suihkusta - ihan turha juttu! Samoin - oma ihmisisukki - maailman ihanin ihminen!